Top Site Net Features | Register | Login

תיקון תריסי עץ – קריטריונים לבחירה נכונה

רבים חוזרים למראה הרומנטי ובנוסטלגי של תריסי עץ, אך מצד שני, תמיד מומלץ כי תהיה לכם כתובת של מי שעוסק בתחום של תיקון תריסי עץ. לפני כמה שנים, שעדיין תריסים העשויים מעץ לא חזרו עדיין לאופנה, היה קשה למצוא מי שיתקן את תריסי העץ, אך היום בשל הביקוש הרב לתריסים אלה ששובים את עיניהם של כל מי שמבחין בהם, בר ניתן למצוא בתי מלאכה או אפילו את מי שהתקין לכם את תריסי העץ שיתקן ויתחזק אותם בעת הצורך. אנשים החלו לאהוב את המראה של תריסי העץ ואימצו את העיצוב, כאשר ישנם מקומות רבים כגון בניינים ישנים שעברו תהליך שימור שהדבר הבולט בהם היו תריסי העץ שהקנה עיצוב מושלם למבנים אלה.

סוגים שונים של תקלות בתריסי העץ

ישנם כל מיני תקלות שניתן לתקן בקלות כאשר פונים למי שמומחה עם תיקון תריסי עץ כגון חלפים העשויים גומי והתבלו מהשמש החום שהוא כה אופייני למזג האוויר הארץ ישראלי. יש לציין כי תריסים העשויים עץ, מחזיקים מעמד למשך 20 שנה ויותר. הסיבה כי העץ עשוי מכמה שכבות שחלקן אינו נחשף לפגעי מזג האוויר. למשל אחת התקלות הידועות הן בתריסי רפפה, כאשר התושבות שמחזיקות את שלבי התריסים מתפורות.  גם החלק העליון ביותר והכוונה לשכבה הראשונה, גם שהיא נראית דהויה או שלא תוחזקה כראוי באמצעות חומרי הגנה, ניתן לשייף את התריס, היות ושאר השכבות עדין נראות חדשות.

גם שלבי העץ עשויים להישבר במשך השנים אך הם ניתנים בקלות להחלפה, כאשר ניתן לדייר בסוג העץ ובגוון שלו. יש למצוא את מי שמומחה בתחום כמו תיקון תריסי עץ. היום רבים מודעים לעובדה, כי תריסי העץ מקנים בידוד מושלם מפני קור וחום והיום, תריסים אלה מגיעים עם שכבת הגנה איכותית, מה שמצריך מינימום תחזוקה, כמו צביעה או מריחה של חומרי הגנה.

תיקון תריסי גלילה מעץ

גם מי שהחליט שהוא מתקין תריסי גלילה מעץ, צריך יהיה למצוא את מי שמתמחה עם תיקון תריסי עץ חשמליים והכוונה היא תריסי הגלילה שמלבד הטיפול בעץ, מתמחה במערכת החשמל של תריסים חשמליים מסוג זה.  התקלה הנפוצה היא קושי בהעלאה והורדה של התריסים או החלפת רצועה שנשחקה. ההמלצה היא, לא להזניח על מנת שהתיקון לא יללה יותר ולהזמין טכנאי תריסים חשמליים שמתמחה בתריסים אלה.

 


About This Author


lisabrownlisabrown
Joined: August 27th, 2020
Article Directory /

Arts, Business, Computers, Finance, Games, Health, Home, Internet, News, Other, Reference, Shopping, Society, Sports