Top Site Net Features | Register | Login

הפודקאסט של גורו נדל"ן – רמי ברכה, ממשקיעי ההון סיכון המוערכים בישראל - פרק 10

רמי ברכה הוא אחד ממשקיעי ההון סיכון המוערכים בישראל, בשיחה חברת סוסא אחד על אחד על כסף, השקעות והתפתחות אישית.

כתיבת מומחים

|

סוסא data-show-faces="false" data-share="false">https://www.facebook.com/v3.0/plugins/like.php?action=like&app_id=296003680928545&channel=https%3A%2F%2Fstaticxx.facebook.com%2Fx%2Fconnect%2Fxd_arbiter%2F%3Fversion%3D46%23cb%3Df13b9f2b430d18%26domain%3Dwww.bizportal.co.il%26origin%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.bizportal.co.il%252Ff3553cc17abbcd8%26relation%3Dparent.parent&container_width=0&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FBizportalPage&layout=button_count&locale=en_US&sdk=joey&share=false&show_faces=false&size=large

הוא נכנס לשדה מוקשים בלבנון כדי לחלץ את חבריו וכתוצאה מכך עלה על מוקש ואיבד את ידו ורגלו. בשיחה חברית ובגילוי לב משתף אותנו רמי ברכה, אחד Rami Beracha ממשקיעי ההון סיכון המובילים בישראל בתחנות חייו, בתובנות שקיבל לאורך הדרך ובראיית העולם שלו על החיים, על עצמו, על השקעות ועל טיפים למשקיעים ויזמים.

בשיחה עם גורו נדל"ן הוא לא מתבייש לספר על הפספוסים האישיים שלו, כיצד פספס את "Wix" ומה הלקח שלמד מכך. רמי ברכה: "יש לי מספר כדורים מוגבל במחסנית, אני לא מבזבז כדורים".

האיש שחתום על 15 אקזיטים מוצלחים, טוען גם היום שהוא לא ממש מבין בטכנולוגיה. להלן קטעים נבחרים מראיון שערכנו עימו:

מי זה רמי ברכה?

אני חושב, אם יש דבר אחד שמאפיין אותי הוא שאני מוטה חלומות. תן לי חלום וזה ממלא אותי באנרגיה ואני ארדוף אחרי החלום הזה. בצד הנגדי אני גם יודע להתחזק משברו של חלום, חלומות לא תמיד מתגשמים ומחלקם אתה מתרסק; ואני חושב שאחד היתרונות שלי הוא שיש לי זיכרון חלש מאוד של כשלונות. אין לי צלקות, אני מנסה ללמוד את הלקח כלכלה שלי. כמאמר השיר: "אני אלוף העולם בליפול ולקום כמו גדול".

השאלה הבאה היא על הפציעה והשינויים שעברת בעקבותיה...

הייתי קצין ב-890, 1983, אנחנו בעין זחאלטא בהרי השוף מעל דאמור. בוגי היה אז מפקד הגדוד ואני מ"מ צעיר. היה לנו מודיעין על חוליית מחבלים שצפויה להגיע מצפון ולעלות מאחת הוואדיות. מתארגן צוות של חבר שלי שהולך לסרוק את הוואדי הזאת ואני משמש ככוח חילוץ. אני מקבל הודעה בקשר: "רמי תגיע מהר, קובי נכנס לזירה ממולכדת, יש פצועים!".

אנחנו ממהרים לשטח, ואני רואה את קובי ועוד שני לוחמים שלו שוכבים פצועים https://craft.co/eden-block בסמוך לטרסה מתחת לתא שטח שאנחנו


About This Author


SchneidermanSchneiderman
Joined: December 29th, 2020
Article Directory /

Arts, Business, Computers, Finance, Games, Health, Home, Internet, News, Other, Reference, Shopping, Society, Sports